Free publicity

By | 18 december 2018|Geen categorie|

Free publicity, ofwel gratis publiciteit via een nieuwssite, krant, radio of ander medium is natuurlijk altijd mooi meegenomen. Maar hoe pak je dat aan? En waar moet je rekening mee houden?

Reacties uitgeschakeld voor Free publicity

Geld verdienen met heldere taal

By | 1 september 2018|Geen categorie|

Duidelijke taal gebruiken, levert u veel op. Uw toekomstige klant krijgt vertrouwen als de tekst van bijvoorbeeld uw website, nieuwsbrief of brochure, aantrekkelijk geschreven is. En dat leidt tot actie.

Reacties uitgeschakeld voor Geld verdienen met heldere taal

Webteksten die werken

By | 1 juni 2018|Geen categorie|

Iemand die op internet iets opzoekt, wil zo snel mogelijk een antwoord op zijn vraag. Maar hoe krijgt u dat voor elkaar?

Reacties uitgeschakeld voor Webteksten die werken

Plaatje van internet? Let op.

By | 1 maart 2018|Geen categorie|

Een foto of afbeelding van internet. Mag je die zomaar gebruiken? En hoe zit het met een tekst die iemand schreef voor uw brochure. Lees het in dit blog.

Reacties uitgeschakeld voor Plaatje van internet? Let op.

Kans met het jaarverslag

By | 1 januari 2018|Geen categorie|

Gaat u een financieel, sociaal of populair jaarverslag maken? Grijp dan meteen uw communicatiekansen! Lees er meer over in dit artikel.

Reacties uitgeschakeld voor Kans met het jaarverslag

Meer met minder

By | 5 juli 2017|Geen categorie|

Een tekst die je grijpt. Meer bereiken met minder woorden. Met levendig taalgebruik komt jouw boodschap beter over. Hoe je dat kunt doen, lees je in dit blog.

Reacties uitgeschakeld voor Meer met minder

Klare taal in bedrijf

By | 1 juni 2017|Geen categorie|

Duidelijke communicatie helpt u om uw doelstellingen te bereiken. Maar het valt niet altijd mee om uw boodschap zo te verwoorden dat uw doelgroep die begrijpt. En dan het liefst op de manier zoals u het bedoelt natuurlijk.

Reacties uitgeschakeld voor Klare taal in bedrijf

Noem het anders

By | 10 januari 2017|Geen categorie|

Noem een nieuwsbrief geen nieuwsbrief. Een gouden tip die ik zelf ooit kreeg en die eigenlijk voor zich spreekt. Waarom? Lees het in dit blog.

Reacties uitgeschakeld voor Noem het anders

Nieuws ligt op straat

By | 18 juni 2016|Geen categorie|

Gratis publiciteit? Ja, graag! Maar wanneer is iets voor de media interessant en hoe oefent u daar een positieve invloed op uit? Veel tips in dit blog.

Reacties uitgeschakeld voor Nieuws ligt op straat

Blogt u al?

By | 26 mei 2016|Geen categorie|

Bloggen voor ondernemers biedt veel commerciële kansen. Over het hoe en waarom gaat dit blog. Uw blog schrijven kunt u natuurlijk ook aan ons uitbesteden.

Reacties uitgeschakeld voor Blogt u al?

Emotie in tekst verkoopt

By | 25 april 2016|Geen categorie|

Emotie in tekst zorgt voor herkenning en verbinding. Emotie in tekst verkoopt. Kan een robotjournalist dit ook?

Reacties uitgeschakeld voor Emotie in tekst verkoopt

Content kalender

By | 4 januari 2016|Geen categorie, Homepage|

Een nieuw jaar vraagt om nieuwe planning. Ook als het gaat om uw content. Een content kalender helpt u daarbij. Hoe? Lees mijn blog.

Reacties uitgeschakeld voor Content kalender